چهل و چهارمین سالروز هفته دفاع مقدس

اجرای نمایشگاه جهاد تبیین با موضوع دفاع مقدس

مشتریبنیاد مستضعفان
مکانتهران
سال تکمیل۱۴۰۱
مجریخانه طراحان صحابیون
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس امثال را سعی نمودیم اندکی با سالهای گذشته متفاوت نماییم و از انجایی که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز در خصوص امر جهاد تبیین تکلیف و دستور فرمودند تا در این امر مهم حداکثر تلاش صورت پذیرد ، موسسه صحابیون نیز تلاش نمود تا با تغییر در گردآوری محتوا و نحوه نمایش آن برای مخاطب درصد تاثیر گذاری این امر را بالا ببرد و با طراحی و اجرای شش غرفه با موضوعات مهم روز تلاش گردید تا در امر جهاد تبیین قدمی موثر برداشته شود.
در ۸ سال دفاع مقدس
_

برخی از شرکای جرم صدام علیه ایران

در صورتیکه تاریخ مکتوب و تبیین نگردد رسانه با تغییر محتوا و بازگویی آن چیزی که خود دوست دارد به میدان می آید و جای دوست و دشمن را عوض میکند. در طول ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیش از ۸۰ کشور به عراق کمک نمودند تا بر علیه انقلاب ایران با حداکثر توان به میدان آید.
 

جنگ جهانی یا جنگ تحمیلی ؟

جنگ ایران و عراق با مشخصه ی طولانی ترین نبرد کلاسیک در قرن بیستم و دومین جنگ طولانی این قرن پس از جنگ ویتنام شناخته میشود. آن چه در این میان بسیار حائز اهمیت است مسئله حضور و نقش مستقیم و غیر مستقیم بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی و عربی در حمایت از عراق و سیل عظیم کمکهای مالی و نظامی این کشورها به عراق طی هشت سال جنگ تحمیلی است. در طول ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیش از ۸۰ کشور به عراق کمک نمودند.
در ۸ سال دفاع مقدس
_

نقش و جایگاه امام خمینی (ره)

کار امام در هدایت و رهبری مردم منحصر به فرد بود.
دست قدرتمند ، شخصیت پولادین، دل مطمئن و زبان ذوالفقار گونه خمینی عظیم توانست میلیون ها انسان را از قشرهای مختلف وارد میدان کند.

فرماندهی امام در جنگ
پدری مهربان و مدیری قوی
 
در ۸ سال دفاع مقدس
_

نقش بانوان

ما در جنگ و انقلاب مشاهده کردیم که نقش خانم ها اگر از مردها بیشتر نبود، کمتر هم نبود ...
اگر زنان حماسه جنگ را نمی سرودند و جنگ را در میان خانه ها یک ارزش تلقی نمی کردند، مردها اراده و انگیزه رفتن به میدان جنگ را پیدا نمی کردند.
بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)
در ۸ سال دفاع مقدس
_

نقش و جایگاه امام خامنه ای

اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک را مثل آقای خامنه ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگذار، و بنای قلبی اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی کنید.
حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *