نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی

مشتریبنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
مکانتهران ، میدان آرژانتین
سال تکمیل۱۳۹۶
مجریخانه طراحان صحابیون
متراژ پروژهحدود ۱۰۰۰ متر مربع
تعداد غرفه۶ عدد
تعداد پرتابل تبلیغاتی۲۰ عدد
تعداد قاب تبلیغاتی۸ عدد
جزئیات پروژه
_

توضیحات تکمیلی

نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واقع در تهران ، بزرگراه شهید سلیمانی بعد از اتوبان شهید مدرس واقع گردیده است.

مرکز مقاومت بسیج این بنیاد جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزشها و آرمانهای انقلابی همه ساله در مناسبت های مختلف و یوم الله های انقلاب اسلامی اقدام به برپایی و برگزاری نمایشگاه ، مراسم ، همایش و مسابقات فرهنگی و ورزشی مینماید.

موسسه طراحان انقلابی صحابیون نیز به عنوان همکار فرهنگی این مرکز مقاومت بسیج در یوم الله های انقلاب اسلامی با گردآوری محتوایی و طراحی پوستر و محصولات فرهنگی در طی این سالها تمام تلاش خود را نمود است تا در این عرصه فرهنگی بتواند جهت اثر بخشی فعالیت های فرهنگی برای مخاطبین و پرسنل این بنیاد گام های موثری بردارد.

در سال ۱۳۹۶ و در آستانه سی و نهمین  سال پیروزی انقلاب اسلامی موسسه طراحان انقلابی صحابیون با هنر باز طراحی و کلاژ تصویری چهره بیش از ۴۰ تن از عناصر تاثیر گذار در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی را طراحی و به صورت ماکت تمام قد تولید نمود.

از آنجایی که در یک کار فرهنگی ماکت و یا کات استند به تنهایی نمی تواند تاثیرگذار بوده و برای مخاطب مفهومی را انتقال دهد ، این موسسه با طراحی شش غرفه با عناوین ۱- انقلاب و انقلابی گری ۲-انقلاب و امنیت ۳- معیشت و ایجاد رفاه اجتماعی ۴-محرومیت زدایی و رفع فقر ۵- پیشرفت و کارآمدی کار خود را آغاز نمود در آخرین غرفه با عنوان  ۶-چرا باید انقلابی بود و انقلابی عمل کرد؟ موضوعات کار نمایشگاه را به پایان رساند و در میان غرفه ها با استفاده از جانمایی مناسب ماکت های تولید شده یک حس ارتباط تصویری خوب با مخاطب ایجاد نمود.

جزئیات پروژه
_

تصاویر تولید محتوایی

جزئیات پروژه
_

کلیپ نمایشگاه دهه فجر

کات استند علما
_

ماکت علمای انقلاب اسلامی

جهت مشاهده تصاویر و ماکت های شهدا و علما انقلاب اسلامی اینجا را انتخاب کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *