هفتادمین سالروز ولادت حاج احمد متوسلیان

مراسم هفتادمین سالروز ولادت سردار جاویدنشان حاج احمد متوسلیان با حضور خانواده شهید و مردم در بوستان فدک مقبره۸شهید گمنام با سخنرانی سردار حسن زاده برگزار شد.

سالگرد ولادت
_

سردار حاج احمد متوسلیان

هفتادمین سالگرد ولادت سردار حاج احمد متوسلیان برگزار شد.

روزپنجشنبه مورخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ مراسم هفتادمین سالروز ولادت حاجد احمد متوسلیان در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان فدک منطقه نارمک تهران برگزار شد.

در این مراسم مردمی که با حضور خانواده معظم سردار متوسلیان برگزار گردید تنی چند از مسئولین کشوری و لشگری با حضور پرشکوه امت حزب الله در سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گرد هم آمدند و یاد و خاطره حاج احمد متوسلیان بیان گردید.

سالگرد ولادت
_

سردار حاج احمد متوسلیان

پوستر مراسم فتادمین سالروز ولادت سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان

طراحی این پوستر و تبلیغات میدانی و فضای مجازی این مراسم توسط موسسه طراحان انقلابی صحابیون برگزار گردید /

امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان ضمن تشکر از اهالی محله نارمک برای برگزاری این مراسم با اشاره به شایعات و اخبار منتشر شده در خصوص سرنوشت حاج احمد در روز‌های اخیر گفت: وقتی شایعه خبر برگشت پیکر حاج احمد منتشر شد تعداد زیاد تماس‌ها و پیام‌ها مرا شگفت زده کرد و خدا را شکر می‌کنم که مردم چقدر پیگیر سرنوشت حاج احمد متوسلیان و همراهان وی هستند.

وی ادامه داد: اگر شهید شده‌ای خوشا به سعادتت و ما را شفاعت کن و اگر هم در قید حیات هستید دعاگوی ما باش.

وی با اشاره به خاطره‌ای از دیدار با حاج قاسم افزود: در فرودگاه مهرآباد به صورت اتفاقی حاج قاسم سلیمانی را با خانواده  که از مشهد بر می‌گشتند دیدم، حاج قاسم خانواده را با خودرو عازم منزل کرد و خودش با ماشین دیگری قصد حرکت به سمت محل کار خود را داشت که در این فاصله سوالی را از حاج قاسم در خصوص سرنوشت برادرم پرسیدم و حاج قاسم در پاسخ گفت: به گفته آیت الله بهجت انشالله حاج احمد متوسلیان ذخیره هستند و بر می‌گردند.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و تولد حاج احمد متوسلیان گفت: امروز سالروز ولادت مردی است که همه او را به شجاعت می‌شناسند و جوانان ما عاشق و پیگیر سرنوشت مردی هستند که فقط وصف او را شنیده اند. امروز تولد مردی است که در جبهه‌های جنگ هر جا که حضور داشت پیروزی را رقم می‌زد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره خستگی ناپذیر بودن حاج احمد گفت: حاج احمد متوسلیان بسیار ولایت مدار و ولایت پذیر بود، آنجایی که از سمت ولایت گفته می‌شد در جبهه‌های غرب حضور پیدا کند به جبهه‌های غرب کشور رفت. زمانی نیاز بود به جبهه‌های جنوب برود و طراحی عملیات کند، به جنوب کشور رفت و آنجایی که نیاز بود برای دفاع از اسلام و مقاومت به خارج از مرز‌ها برود، به سوریه و لبنان رفت و از ویژگی‌های مکتب حاج احمد دشمن شناسی وی بود و آرمان گرایی آن‌ها بود که باعث می‌شد به آزادی بشر از دست ظلم و استکبار فکر کند و آرزوی حاج احمد متوسلیان بود که در میدان جنگ مبارزه با اسرائیل به شهادت برسد و این مرام حاج احمد بود که جوان‌ها عاشق و شیفته او هستند و انشالله بزودی طعم شیرین شکست رژیم صهیونسیتی را خواهیم چشید.

وی ادامه داد: امروز وضعیت رژیم صهیونسیتی بگونه‌ای است که خودشان به این نتیجه رسیده است که سرعت نابودی آن‌ها افزایش پیدا کرده است و امثال حاج احمد متوسلیان یاد گرفته ایم که اقدامات دشمن را بدون پاسخ نمی‌گذاریم و مردم در روز قدس پاسخ گستاخی رژیم صهیونسیتی را می‌دهند.

آیت الله بهجت انشالله حاج احمد متوسلیان ذخیره هستند و بر می‌گردند.

لوح تقدیر و یادبود
_

تجلیل از خانواده معظم جاوید الاثر متوسلیان

در مراسم هفتادمین سالگرد ولادت سردار حاج احمد متوسلیان تقدیم گردید.

لوح تقدیر از خانواده جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان از جنس چوب و حکاکی بر روی ورق مولتی استایل طراحی و تولید گردید و در مراسم هفتادمین سالگرد ولادت این فرمانده جاوید نشان به برادر معظم ایشان حاج امیر متوسلیان و مادر مکرمه شان توسط برگزار کننده این مراسم حوزه مقاومت بسیج شهید باکری تقدیم گردید.

لوح تقدیر از خانواده معظم جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *