شابلون نویسی
_

یادمان شهدای بر روی نقشه ایران

طراحی و تولید یادمان شهدا متشکل از تصویر ۶۶ شهید ایران از قبل از انقلاب اسلامی

این محصول جهت اجرای یادمان شهدا در مراکز طراحی گردیده است و از آنجایی که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از کلیه مسئولین مربوطه دعوت میگردد تا با نصب این یادمان مراکز خود را شهدایی نمایند. جهت معرفی محصول این مقاله را مشاهده نمایید.

تصاویر شهدای شاخص در نقشه ایران مناسب جهت یادمان شهدا
شابلون نویسی
_

تصویر شهدا بر روی نقشه ایران

طراحی و تولید یادمان شهدا متشکل از تصویر ۳۴ شهید ایران از قبل از انقلاب اسلامی

این محصول جهت اجرای یادمان شهدا در مراکز طراحی گردیده که به دلیل نسخه بروزرسانی شده جدید از آرشیو مجموعه پاک گردید. در زمان دریافت نظرات شما بنا به درخواستتان طرح جدید تولید گردید تا تعداد تصاویر شهدای بیشتری در قاب یادمان جانمایی گردد.

جهت مشاهده طرح ۳۴ عددی کلیپ زیر را مشاهده نمایید.

شابلون نویسی
_

تصویر شهدا بر روی نقشه ایران

طراحی و تولید یادمان شهدا متشکل از تصویر ۶۵ شهید ایران از قبل از انقلاب اسلامی که در قالب ۵۸ قاب عکس طراحی گردیده و یک قاب نیز مخصوص لوگو شما در نظر گرفته شده است.

این محصول جهت اجرای یادمان شهدا در مراکز طراحی گردیده است. در هر پروژه ای می بایست هم نیمه پر و هم نیمه خالی آن بررسی گردد. این پروژه حاصل کار تحقیقاتی چند هفته ای بود که تلاش گردید تصاویر شهدا از مجموعه های مختلف شامل : شهدای قبل از انقلاب اسلامی ، شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع امنیت ، شهدای ترور ، شهدای برون مرزی ایران ، شهدای امر به معروف ، شهدای جهادگر در این قاب زیبا حداقل یک نماینده داشته باشد و در بعضی از موارد بر حسب اهمیت تعداد بیشتری از شهدا قرار گرفت. مطمئنا خیلی از شهدا عزیزمان جایشان در این قاب زیبا خالیست

جهت مشاهده طرح ۵۹ قطعه ای کلیپ زیر را مشاهده نمایید.

قاب عکس شهدا در نقشه ایران
طراحی قاب عکس شهدا در سه سایز مختلف جهت بالا بردن حس بصری در مخاطب طراحی گردیده است که در تصویر به صورت اتفاقی مشاهده می نمایید.

یادمان شهید
_

سفارش محصول

درصورتیکه تمایل به تهیه این محصول دارید با ما تماس بگیرید.

این محصول به گونه ای طراحی گردیده است که در کلیه مراکز فرهنگی ، مذهبی ، نظامی و حتی نهادهای غیر دولتی مورد استفاده میتواند قرار گیرد.

در طراحی و جانمایی تصاویر به گونه ای طراحی صورت گرفته است که حداقل یک تصویر از شهدای قبل از انقلاب همچون شهید ستارخان ، باقرخان ، شهید رئیسعلی دلواری تا شهدای انقلاب اسلامی همچون شهید نواب صفوی و بعد از آن شهدای دفاع مقدس همچون شهید مرحمت بالازاده و سایر فرماندهان شاخص جنگ و پس از آن شهدای مدافع حرم همچون شهید بلباسی ، شهید حججی و پس از آن شهدای مدافع امنیت همچون سرهنگ شهید شهرکی ، شهید عجمیان و در آخر شهدای امر به معروف همچون شهید علی خلیلی و یا شهید غیرت شهید حمیدرضا الداغی.

البته شهدای دیگری همچون شهیدان اصلانی و دارایی که جز شهدای حادثه تروریستی سال ۱۴۰۱ در حرم رضوی و یا شهدای حادثه منا و نیز شهدای ترور در این یادمان شهدا درنظر گرفته شده اند که بزودی اسامی آن ها بر روی این تارنما به تفکیک معرفی میگردد.

قاب عکس شهدا در نقشه ایران

مابرای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده ایم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *